Menu

Buat Duit Dengan Uber Tanpa Kereta

Uber.

Sekarang memang tengah hangat perkhidmatan uber ni. Kos sara hidup makin tinggi. Nak naik teksi pulak mahal, maka ramai lah yang pilih perkhidmatan uber yang jauh lebih murah. So demand pun makin banyak dari hari ke sehari. So, ada yang dah jadikan uber sebagai sumber utama pendapatan. Tak cukup dengan tu ada yang dah jadi jutawan dengan hasil pendapatan uber ni.

Perghhh. Dasyat penangan uber . 

Aku ni sebenarnya tengah google mana la tau kot2 ada cara untuk aku buat duit online. Bukan apa, dengan keadaan aku sebagai oku ni susah sikit nak bergerak ke sana sini unless ada orang tolong aku. Dalam asyik aku men'google' tetiba jumpa la satu website ni. Dia cerita pasal buat duit dengan uber tapi tak payah bawak kereta.

Aku macam watdehell? Serius laa..

Dulu, penulis tu pemandu uber jugak yang mana income dia RM 8000 sebulan. Gila. Ternganga mulut aku. Gaji 3-4 tahun belum tentu dapat banyak tu. Haaa...ni yang best nak cerita ni berbekalkan pengalaman dan teknik yang ada beliau kongsikan macam mana rahsia beliau boleh buat duit online sampai RM 80k-RM100k sebulan. Online je depan komputer. Tak payah nak pegi mana2.

Masyukkkkk wehhh...

Jangan risau. Teknik ni sah di sisi undang2 dan jugak di sisi syarak (ada gaya imam muda tak? Heh) yang penting cuma ikut step yang betul.

1. Beli buku Rahsia Uber kat sini >>>>>>http://www.rahsiauber.com/?ref=salimharmanain

2. Dah beli tu baca la betul betul. Jangan malas.

3. Daftar dengan Uber Malaysia.

4. Dah tu guna la teknik yang ada dalam buku tu. Sapa tau dengan usaha yang korang buat tu boleh dapat income RM 80k-RM 100k pulak?

Sapa tau rezeki. Yang penting usaha. Ye dak?




No comments:

Post a Comment